U nás to prodejem masážního stolu nekončí, postaráme se o vás i po koupi lehátka.

Zakládáme si na kvalitě a péči o zákazníka, proto poskytujeme navíc také servis během i po uplynutí záruční doby na naše značkové masážní stoly. Disponujeme dostatečným množstvím náhradních dílů a jsme tak vždy připraveni k potřebným servisním úkonům.
"Neskrýváme se za velké zahraniční jméno. Jsme lokální prodejce, který váš problém řeší ihned a zároveň tak předejde problému s nedostupností nebo úplnou absencí náhradních dílů i po letech od zakoupení lehátka. V případě našich značkových stolů dokážeme servis vyřešit skutečně promptně, jelikož disponujeme náhradními díly a výměnu dokážeme provést přímo v našich servisních prostorech."
I při vysoké kvalitě u nás zakoupených lehátek a pečlivém výběru materiálů a kompozitů, ze kterých jsou zhotoveny, jednoduše může nastat po jejich dennodenním používání situace, kdy bude lehátko potřebovat pomoc - opravit, přečalounit, doplnit chybějící díl či vyměnit poškozenou část. Po určité době používání a namáhání je servis přirozenou součástí, přestože se o své lehátko staráte ukázkově a podle návodu na údržbu. Kdykoli je třeba ošetřit váš masážní stůl, ať už během nebo po uplynutí záruční doby, obraťte se na nás s důvěrou. Kontaktovat můžete naše pracovníky zákaznické podpory.
.jpg)

.jpg)
Garance nerozbitného lehátka

Koupili jste si už přes e-shop masážní stůl, který se vám poškodil, přelomila se překližka, vylomily se nohy a prodejce odmítl provést servis s tvrzením jednobodového a nesprávného zatížení lehátka? U nás byste takovou situaci hledali zbytečně, jelikož díky našim dlouholetým zkušenostem v oboru víme, jak probíhá masáž, jak zatěžuje lehátko pacient loktem nebo kolenem během otáčení se nebo masér během masáže a polohování pacienta.
Všechny masážní lehátka od nás takovým náporům odolají, nemusíte mít obavy. Jsou předimenzované a mají vysokou nosnost, díky které můžete klidně masírovat a váš pacient se bude cítit bezpečně. V opravdu vzácných případech se může objevit materiálová vada, je však naší zodpovědností chybu opravit a odstranit. V případě poškození při masáži či jiné terapii během záruční doby neřešíme konkrétní povahu vady. Lehátko co nejrychleji opravíme nebo jednoduše vyměníme dle potřeby.