Odpovědné chování vyžaduje, abychom dočasně zrušili osobní odběr. Vyřizování online objednávek pokračuje nadále bez omezení. Zásilky zasíláme bezplatně již při nákupu nad 1250 Kč a poplatek za platbu kartou jsme zrušili.

Facebook jako příležitost

Existují dva druhy masérů: jsou tací, kteří věří, že marketingový kanál Facebooku je efektivní, a jsou tací, kteří tomu nevěří. Pokud patříš do druhé skupiny, musíš se zbavit svých předsudků, vždyť nejsi pouze masér, ale jsi i obchodník, marketingový odborník, protože...

Protože Facebook je stále jedním z nejlevnějších a nejefektivnějších reklamních nástrojů k dispozici - navíc v mnoha případech zdarma podporuje masérský marketing - práci s udržením a vytvořením klientely! Přímým důsledkem toho je, že i z několika hledisek jsi napřed: neustále můžeš komunikovat, zvyšovat prestiž a důvěryhodnost podnikání a rozšiřovat klientelu.

Ale k tomu, aby to bylo opravdu efektivní, nestačí pouze neustálá přítomnost! Tvoje příspěvky musí být hodnotné! Jak budou jednotlivé příspěvky kvalitní? Tak právě v tom ti pomůžu:

Pokud ještě na této mimořádně populární sociální stránce nemáš obchodní profil (není totožný s osobním, soukromým profilem), jeden si okamžitě vytvoř!

Jak to vždy i na svých trénincích Marketingu a podnikatelských poznatcích pro maséry stále doporučuji, odděl svůj soukromý profil od obchodního profilu!

Co je cílem postování? Úspěch, peníze, sláva! ☺

  • Představit sebe a svou činnost lidem, kteří žijí ve tvém okolí, kteří již jsou nebo se mohou stát tvými klienty.
  • Nepřetržitá komunikace, ve které vykreslíš obraz o tvém podnikání, odborných znalostech, aby sis vybudoval co největší klientelu za nejnižší náklady.

 

Musíš přesvědčit lidi, kteří nyní nebo do budoucna hledají maséra
Je již polovičním úspěchem, pokud sledují tvou stránku a/nebo jejich známý už k tobě chodí, ale málo o tobě ví, o tvých odborných znalostech a výsledcích.
Tady máš příležitost ,,prodat se". Vím, není to příliš sympatický výraz, ale oba víme, že k tomu, aby se klient dostal k masážnímu stolu, musíme nejprve prodat sami sebe!

Nejdůležitější je, aby lidé poznali tvé dosavadní výsledky, dozvěděli se, v jaké oblasti a při jakých problémech jim můžeš poskytnout řešení, úlevu. Musíš si je získat pro sebe, aby věděli, že jsi dobrý odborník, na kterého se mohou spolehnout.

Jenže - pochopitelně - chtěli by vidět i za kulisy, tedy poznat tvé podnikání a tebe z jiného, ​​,,lidského" hlediska.
Kdo jsi ty? Chtěli by tě vidět na tvém pracovišti, při masáži. Čekají na posty, názory od tvých klientů i ohledně prostředí, ve kterém je přivítáš.

Ve svých postech představ sebe, své podnikání, svou životní filozofii, odborné kompetence - pomoz neznámým zájemcům dosáhnout takové úrovně důvěry, aby se odvážili a chtěli si vyžádat termín u Tebe, nebo v případě vyskytnutí problému si vzpomněli na Tebe.

Tvé posty oslovují i ​​stávající klienty - takto se zajišťuje neustálé fungování vynikajícího komunikačního kanálu

1. Výběr názvu

Jako název stránky se doporučuje Tvé jméno + poskytovaná služba (t.j.: masér/terapeut) + název obce.

Pokud je název již dán, ale myslíš si, že na základě uvedeného ho chceš změnit, můžeš to udělat. Podstatné je: aby v názvu stránky byla vždy uvedena slova masér, masáž a název obce, neboť takto Tě snadněji mohou identifikovat a najít Tě.
Jen si to promysli: i v rámci jedné obce může být více obchodů se stejným názvem, v rámci země se tato šance několikanásobně zvyšuje. Pomoz těm, kteří hledají Tebe!

Měj na zřeteli, že název by se měl v lepším případě shodovat s názvem domény tvé stránky, obchodní e-mailovou adresou např. info@masazzlin.cz. O kolik je tento název důvěryhodnější než julka.kotatko910627@seznam.cz.

2. Vyplnění dat. Vizitka tvého podnikaní jsi Ty, buď na sebe hrdý!

Je nutné využít všechny možnosti a vyplnit přesně všechny možné údaje! Nejen kvůli živým existujícím lidem, ale i kvůli algoritmům prohlížečů. Umožni, aby tě zastihli telefonicky, na Messengeru nebo osobně - aby všechny obchodní kontaktní údaje byly dostupné!

Na profilové fotce buď ty sám – jeden milý odborník, v oblečení vhodnom pre maséra, v príjemnom prostredí. jeden milý odborník, v oblečení vhodném pro maséra, v příjemném prostředí. Toto je práce založená na důvěře, vystupuj směle za sebe! Zastupuješ fantastickou profesi, den co den pracuješ na tom, aby tvoji klienti bezbolestně s menšími potížemi žili svůj život. Jistě bych ani já nevyhledala takového maséra, kterému se nejdříve nemohu podívat do očí, který mi nedá příležitost k tomu, abych viděla, komu svěřím své tělo do rukou.

(Technická rada: dávej pozor na dobré osvětlení, neboť i nejmilejší tvářičku mohou stíny znetvořit!)

Systém – jak to dělat opravdu profesionálně.

  • První a nejdůležitější: přispívej pravidelně, plánovaně a buď si jistý, že výsledek se dostaví!
  • Nebuď nudný!
    Určitě i ty vidíš posty kolegů, reklamy, a také to, že ve více než 70% mluví pouze o slevách, volných termínech, i ty jsou převážně nudné, suché. Uznejme, nikoho nezajímá takový post - už jdou dál...

    A přece máš tolik, ale tolik možností, abys mnohem lépe a s lepšími výsledky než ostatní vzbudil a udržel pozornost!

Témata příspěvků z týdne na týden, na celý měsíc.

Struktura postování od pondělí do pátku

  1. Pondělí: den odborných příspěvků.
  2. Úterý: den tvého podnikání.
  3. Středa: kdo jsi ty?
  4. Čtvrtek: odborné pikantnosti, humor, dobrá nálada. ☺
  5. Pátek: den úspěchu.
  6. Sobota-neděle: oddechový den, ale pokud dáš na mě, ani víkend nevynecháš. Nadhoď lehčí témata!

 

Co je ještě potřeba pro napsání dokonalého Facebook příspěvku?

Každý by chtěl napsat dokonalý Facebook příspěvek, kterému nelze odolat, musí se přečíst, musí se prohlédnout a je ,,in" sdílet ho. Uvidíš, dříve či později (ale spíše dříve) si tvůj čtenář vyžádá termín na masáž u Tebe.

  • Zapoj čtenáře!

    Požádej je o něco, čili umísti na začátku/uprostřed/na konci příspěvku otázku, prosbu: Napiš i ty... co si myslíš o tomto?... I ty bys to takhle dělal?... I tobě se to už stalo? ...
    Dávej pozor na to, aby to nebylo násilím, ale musíš vědět, že Facebook bude mít rád tvůj příspěvek, pokud ho sdílí co nejvíce lidí! Buď proto, že obsah je hodnotný, vtipný, užitečný, nebo s ním mohou něco vyhrát.
    Skvělé je i to, pokud přidají komentář, nebo alespoň dají jeden like!

  • Vždy použij fotku!

    Nejlepší je ta, na které jsi i ty. Výše jsem psala, na co si dávej pozor v této souvislosti!

    Nahoď několik emodži! Malé ikony v textu pomáhají při čtení, udržují zájem. Dnes už najdeš množství z každé oblasti - vyber si několik k danému tématu. Ani toto nepřežeň!

  • Nekomplikuj!

    Jeden příspěvek řeší jednu věc. Nekomplikuj ho, nechci najednou mnoho a nemusí být bezpodmínečně dlouhý. Pokud je téma důležité, například příspěvek je odborný, ten je určitě delší, ale i ten zkrať, jak je to jen možné.
    Na jednu otázku ,,Myslel by sis, že...?" můžeš jmenovat několik podstatných odpovědí.

  • Aktivuj!

    Cílem příspěvku je vždy to, aby aktivoval tvé fanoušky, klienty, zájemce. Klidně může být vtipný, ale ne triviální (!), Klidně můžeš sáhnout i po aktuálních tématech. Podstatné je, aby sis vybudoval společenství (politika, náboženství jsou ZAKÁZÁNY).

    Pokud píšeš vysloveně o tvé masáži, neboj se na konci dopsat: můžeš mi důvěřovat, svým klientům vždy věnuji maximální pozornost a odbornost. Termín si můžeš zarezervovat nyní na ... telefonním čísle nebo prostřednictvím Messengeru pod jménem ...

  • Rozluč se stylově!

    Pokud máš slogan, můžeš jím ukončit každý příspěvek.

Takže, dostal jsi chuť přispívat?

☺ Doufám, že se už nemůžeš dočkat, abys napsal příspěvky na první týden! Námětů máš dost, znáš strukturu, nemůžeš se vymlouvat. Pusť se do své stránky a přispívej, přispívej, přispívej! Výsledek se určitě dostaví!

Nyní, když už víš, že Facebook příspěvky nekoušou, ale naopak se skvěle ovládají, přeji ti nadšené obecenstvo a co nejvíce klientů, kteří se obrátí na tebe a budou si žádat tvoje profesionální ruce!

Držím tě za ruku, abych ji mohla pustit - s pozdravem Ibolya Fekete, Tvůj mentor pro Marketing pro maséry

ibolya-fekete-marketing-pro-masery-hu-profil-foto

Autor:
Ibolya Fekete, Marketing pro maséry

 

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.